Bondinos Kennel

Direktlänk till inlägg 30 maj 2010

Hälsningar från Quintus och Zana (fd Titania)

Av Bondinos Kennel - 30 maj 2010 09:02

Både Zana och Quintus flyttade hem till sina nya familjer på torsdagen som Annika berättat och vi har faktiskt fått en massa fina kort från deras nya hem!


  Zana, hur söt som helst!


Tom Zana sover ibland

 

Ute på upptäcksfärd. (Zana)



 

Quintus nattsäng


Quintus dagsäng? (är man trött så kan man sova varsomhelst)


   

Quintus fina bur


 

Quintus spanar in sitt nya och alldeles egna (om man räknar bort katten, fast det kanske är taskigt...) revir

             

Jättekul att se tycker jag. Om en vecka är det kurs igen och det ska bli väldigt intressant att se hur mkt alla har växt och utvecklats!


/Pernilla


PS. Det är det här vi har att vänta oss...


Photobucket


Jag har inte gjort nånting!! Det där täcket gick sönder helt av sig själv jue (Izza ca 6 månader) Joråsåatte..







 
 
Ingen bild

Angelica

30 maj 2010 19:06

Härliga bilder...o va lustigt, men jag tycker de ser så "stora" ut bara för att de flyttat hemifrån ;)
...längtar så efter vår Echo nu!

Sista bilden va charmig Pernilla, tack för den ;) ..kul att se Izza när hon va liten plutt, så söt och oskyldig!

 
Ingen bild

Anna

31 maj 2010 23:19

Det känns som om hon vuxit massor på bara några dagar! Lyssnar (inbillar jag mig...) till sitt namn, kan sitta ock kissar oftast ute ;) Idag har vi klippt alla klorna. Men det är en dam med mycket egen vilja, så jag har fått ta lite hjälp av Annika per telefon för att veta att jag är "på rätt kurs" med min lilla Zana!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bondinos Kennel - 13 juli 2015 21:27

10-12 juli gick SRRS-Specialen av stapeln på Almare Stäket. Lydnaden på fredag, och utställning på lördag-söndag.  På lördagen var det hanarnas dag. Sixton gick i veteranklassen, fick Excellent och blev placerad som tvåa i konkurrensen. Stort Gratt...

Av Bondinos Kennel - 15 februari 2015 23:51

Idag har vi njutit av solen både inne och ute. Framför allt är det vår fina äldre herre Hugo som har njutit. Han tycker att bland det bästa som finns är att hitta en strimma sol i soffan, men är inte heller sen på att göra utflykter till nya platser....

Av Bondinos Kennel - 14 februari 2015 14:48


Imorse var det early rise. Vi åkte till Sollentuna rackethall för Aylas första valputställning. Vi var där i god tid, så hon hann känna in sig på området och varva ner lite. Så småningom blev det vår tur. I hennes klass (tikvalpar 4-6 månader) var de...

Av Bondinos Kennel - 13 februari 2015 06:15


Imorgon ska jag (Magdalena) och Ayla delta på vår första valputställning, i valpklass 4-6 månader (hon är ju 5,5 månader nu, född 2014-08-22). I Sollentuna Rackethall går det av stapeln. Senaste veckorna har vi tränat en del utställningsträning: hemm...

Presentation


Kennel Bondinos blogg

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards