Bondinos Kennel

Direktlänk till inlägg 22 september 2010

Torsdags träff?

Av Bondinos Kennel - 22 september 2010 13:14

Det är jätte tråkigt att racet blev inställt imorgon men jag tyckte att Annas ide om en träff i alla fall var väldigt bra  ,,vi kommer gärna ,men är det fler av er bondinosar som kan hänga med?Quintus vill gärna leka lite!!Och det är ju alltid trevligt att fika lite!  /Maria

 
 
Ingen bild

Angelica

22 september 2010 13:52

Pernilla o jag pratade om att åka till Södertälje BK för att träna agility. Jag ska starta Izza nästa vecka i en träningstävling i agility på Botkyrka BK, så vi kan behöva träna ;) Men kurserna där drar igån redan 18:00 så vi tänkte se till o va där till ca16. Är det några som vill hänga med o träna där, så gör gärna det :)

Bondinos Kennel

22 september 2010 13:54

...alltså kurserna på södertälje menade jag, blev lite otydligt ;)

 
Ingen bild

Anna o Zana

22 september 2010 20:00

Vad gör vi Maria, Carin o övriga? Södertälje eller Hundudden? Mig spelar det ingen roll, jag gör som alla andra bara vi får leka o öva lite.

 
Ingen bild

Felicia med flock

22 september 2010 21:08

Hade varit trevligt men vi kan inte, en annan gång kommer vi gärna!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bondinos Kennel - 13 juli 2015 21:27

10-12 juli gick SRRS-Specialen av stapeln på Almare Stäket. Lydnaden på fredag, och utställning på lördag-söndag.  På lördagen var det hanarnas dag. Sixton gick i veteranklassen, fick Excellent och blev placerad som tvåa i konkurrensen. Stort Gratt...

Av Bondinos Kennel - 15 februari 2015 23:51

Idag har vi njutit av solen både inne och ute. Framför allt är det vår fina äldre herre Hugo som har njutit. Han tycker att bland det bästa som finns är att hitta en strimma sol i soffan, men är inte heller sen på att göra utflykter till nya platser....

Av Bondinos Kennel - 14 februari 2015 14:48


Imorse var det early rise. Vi åkte till Sollentuna rackethall för Aylas första valputställning. Vi var där i god tid, så hon hann känna in sig på området och varva ner lite. Så småningom blev det vår tur. I hennes klass (tikvalpar 4-6 månader) var de...

Av Bondinos Kennel - 13 februari 2015 06:15


Imorgon ska jag (Magdalena) och Ayla delta på vår första valputställning, i valpklass 4-6 månader (hon är ju 5,5 månader nu, född 2014-08-22). I Sollentuna Rackethall går det av stapeln. Senaste veckorna har vi tränat en del utställningsträning: hemm...

Ovido - Quiz & Flashcards