Bondinos Kennel

Alla inlägg under september 2010

Av Bondinos Kennel - 4 september 2010 18:22

Alla var sååå duktiga och fina och tänk att alla bondinosvalpar placerade sig framför konkurrensen ;) (iofs inte så många andra valpar men ändå!)


Kan ju meddela att era valpars mor blev 3a i sin klass! Av nio totalt. Otroligt bra jobbat Angelica!! Jag är så glad och stolt som man kan vara! :) En vacker fin rosett fick hon också :)


Just nu sitter jag och grovsorterar några hundra foton från idag, några är riktigt riktigt fina faktiskt! Ska finsortera i morgon och lägga ut lite här då tänkte jag.


Jag hoppas att ni alla fick blodad tand och vill fortsätta succén framöver ;)


/Pernilla

Av Bondinos Kennel - 3 september 2010 11:42

Nästan alla påskkullsfamiljer (eller åtminstone valparna) är ju anmälda till utställningen vid Almare Stäket imorgon. Samtidigt ordnas också lydnadstävlingar och Strimma kommer att starta elitlydnad strax efter kl 08 och Vinja och Nina går lydnadsklass 2 vid niotiden. Ni är förstås välkomna att titta.


Vi försöker sätta upp vårt tält på en strategisk plats vid utställningsringen så kan vi ha det som samlingsplats under dagen. Har du en hopfällbar stol så ta gärna med den.


Annika

Av Bondinos Kennel - 1 september 2010 19:23

Tänkte det kunde va kul för er andra att se några bilder från Sala, där jag och Annika tävlade förra helgen.

Det är tyvärr inte den bästa skärpan på bilderna...men håll tillgodo ;)


Först ut är Strimma o Annika. Kolla språnget :)  


Annika berättade ju vilken krutdurk Strimma har blivit o på den här bilden ser ni hur mycket före Annika hon va...å avståndet ökade   

  


Sen råkade jag o Izza fastna på en bild...så jag bjuder på det   

  


Vi lyckades få in 5 hundar i bilen (Annika är duktig på att lägga hundpussel!) och påväg hem låg en mycket trött Echo o sov bland all packning :)

  


Nu får vi hjälpas åt på lördag o ta en massa fina bilder på våra härliga valpar som ska göra debut i utställningsringen!

Ses då /Angelica


Presentation


Kennel Bondinos blogg

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards