Bondinos Kennel

Direktlänk till inlägg 18 mars 2011

Så va det min tur...

Av Bondinos Kennel - 18 mars 2011 08:17

Yngsta sonen har varit sjuk i en vecka med feber, hosta, snor o allt "mysigt" som hör till :( I onsdags va det min tur att åka på den här dunderförkylningen :( Va det verkar blir det inget ridhus för mig i helgen   


Enda fördelen (om jag ska försöka att va lite positiv!) är att jag har tid att sitta o titta lite på datum för tävlingar och utställningar ;)


www.botkyrkabk.se bjuder in till inofficiell kvällstävling i agility den 10/5 (sista anmälan 2/5). Kika på hemidan för mer info. Inget för påskkullen, men de äldre gänget kanske? Bra "uppvärmning" inför tävlingssäsongen...


/Angelica

 
 
Ingen bild

Annika

18 mars 2011 12:10

Vilken otur först nacken och så förkyld, nu kryper väl Echo snart ur skinnet, just nu behöver du väl eg en lite sävligare kamrat. Hoppas att du snabbt kryar på dig!

 
Ingen bild

Angelica

18 mars 2011 13:32

Tack! Ja, tack o lov har Echo en bra "av o på-knapp" ...så han sover gott med mig i soffan :) Men visst har det varit lite för mkt den senaste tiden, vill kunna träna ordentligt med min guldklimp...både han o jag behöver det!

 
Ingen bild

Pernilla

18 mars 2011 14:59

Vill du köra Izza Angelica?

 
Ingen bild

Angelica

18 mars 2011 15:04

Det gör jag gärna :)
...om jag blir av med den här förkylningen...känns som om den aldrig kommer ge sig ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bondinos Kennel - 13 juli 2015 21:27

10-12 juli gick SRRS-Specialen av stapeln på Almare Stäket. Lydnaden på fredag, och utställning på lördag-söndag.  På lördagen var det hanarnas dag. Sixton gick i veteranklassen, fick Excellent och blev placerad som tvåa i konkurrensen. Stort Gratt...

Av Bondinos Kennel - 15 februari 2015 23:51

Idag har vi njutit av solen både inne och ute. Framför allt är det vår fina äldre herre Hugo som har njutit. Han tycker att bland det bästa som finns är att hitta en strimma sol i soffan, men är inte heller sen på att göra utflykter till nya platser....

Av Bondinos Kennel - 14 februari 2015 14:48


Imorse var det early rise. Vi åkte till Sollentuna rackethall för Aylas första valputställning. Vi var där i god tid, så hon hann känna in sig på området och varva ner lite. Så småningom blev det vår tur. I hennes klass (tikvalpar 4-6 månader) var de...

Av Bondinos Kennel - 13 februari 2015 06:15


Imorgon ska jag (Magdalena) och Ayla delta på vår första valputställning, i valpklass 4-6 månader (hon är ju 5,5 månader nu, född 2014-08-22). I Sollentuna Rackethall går det av stapeln. Senaste veckorna har vi tränat en del utställningsträning: hemm...

Presentation


Kennel Bondinos blogg

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards