Bondinos Kennel

Direktlänk till inlägg 23 augusti 2011

Planering agilityträning de närmaste veckorna.

Av Bondinos Kennel - 23 augusti 2011 06:29

Torsdag 25 aug kl 18, tisdag den 30 kl 17.30 ( med Marianne), söndag den 11 kl 16  ( med Marianne), onsdag den 14 kl 18, torsdag den 22 kl 18, torsdag den 29 kl 18.


Plats banan hemma hos Annika utom den 30 då vi prövar att vara på SSBK, alltså hundklubben på Vidjavägen.


Den 1 oktober fyller hundarna 18 månader och kan sedan starta officiellt men vi får nog träna lite till så hundarna inte bara kan alla hinder utan också håller sig på banan utan för många besök i medtävlarnas tält. Meddela gärna på bloggen i förväg så vi vet hur många som kommer.

Annika.

 
 
Ingen bild

Angelica

23 augusti 2011 19:03

Jag siktar på att komma alla datum förutom den 30/8, då kan jag tyvärr inte!

 
Ingen bild

Felicia med flock

23 augusti 2011 19:59

Vi ses på torsdag, tror att jag kan nästan alla gånger men nästa tisdag 17:30 blir omöjligt för mig. För svårt att hinna genom stan...

 
Ingen bild

Carin

24 augusti 2011 17:01

Jag och Leia ska försöka komma den 11. jag har nytt jobb så jag kan tyvärr inte vardagar.
Men förhoppningsvis på den söndagen.
C och L

 
Ingen bild

Pernilla

24 augusti 2011 17:45

Jag kommer i morrn

 
Ingen bild

Annika

25 augusti 2011 06:41

Tiden på vardagkvällar är starttid. I agility kör vi ju en hund i taget och det är därför helt OK om några pga trafik eller arbete måste ansluta senare. Däremot vill jag inte senarelägga startttiden eftersom vi då riskerar att inte hinna med alla hundar innan det blir mörkt.

 
Ingen bild

Hanna & Spooly

25 augusti 2011 21:35

Jag kommer gärna på agilityn igen.Just fått upp internet, så ikväll blir det uppenbarligen inget för oss. Jag är gärna med nästa gång, tisdag, ska nog kunna smita iväg i tid, bor ju mkt närmre nu. Har ännu ej fått höstens schema.

 
Ingen bild

Annika

31 augusti 2011 06:34

OBS det är söndagsträningen med Marianne som är på SSBK, sorry ni som äkte fel igår men alla kom ju rätt till slut.
Annika

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bondinos Kennel - 13 juli 2015 21:27

10-12 juli gick SRRS-Specialen av stapeln på Almare Stäket. Lydnaden på fredag, och utställning på lördag-söndag.  På lördagen var det hanarnas dag. Sixton gick i veteranklassen, fick Excellent och blev placerad som tvåa i konkurrensen. Stort Gratt...

Av Bondinos Kennel - 15 februari 2015 23:51

Idag har vi njutit av solen både inne och ute. Framför allt är det vår fina äldre herre Hugo som har njutit. Han tycker att bland det bästa som finns är att hitta en strimma sol i soffan, men är inte heller sen på att göra utflykter till nya platser....

Av Bondinos Kennel - 14 februari 2015 14:48


Imorse var det early rise. Vi åkte till Sollentuna rackethall för Aylas första valputställning. Vi var där i god tid, så hon hann känna in sig på området och varva ner lite. Så småningom blev det vår tur. I hennes klass (tikvalpar 4-6 månader) var de...

Av Bondinos Kennel - 13 februari 2015 06:15


Imorgon ska jag (Magdalena) och Ayla delta på vår första valputställning, i valpklass 4-6 månader (hon är ju 5,5 månader nu, född 2014-08-22). I Sollentuna Rackethall går det av stapeln. Senaste veckorna har vi tränat en del utställningsträning: hemm...

Ovido - Quiz & Flashcards