Bondinos Kennel

Direktlänk till inlägg 8 september 2011

Rally igen

Av Bondinos Kennel - 8 september 2011 18:30

Tyvärr sitter jag här hemma med febrig kropp och röd näsa så det blev ingen rallylydnad för mig. Det var fler som inte kunde så Linda har gett oss nya datum.

Av dessa föreslår jag nästa vecka redan; tisdagen den 13/9 kl. 18 på Gubbängsfältet. Vad säger ni? Hur många kan komma då?

Snabba svar tack, så att vi kan boka.

// Anna

 
 
Ingen bild

Felicia med flock

8 september 2011 20:01

Kollade kalendern och kan tyvärr inte då. Ser fullt ut hela nästa vecka...

 
Ingen bild

Angelica

8 september 2011 20:18

Jag kan inte heller...

 
Ingen bild

Annika

9 september 2011 05:45

Och jag har tyvärr kvällsmöte fram till kl 21 - nu hoppas vi på några som kan....

 
Ingen bild

Pernilla

9 september 2011 09:21

jag kan inte heller, mamma kanske kan... om hon inte åker vilse förstås ;) Vilket hon gjorde igår...

 
Ingen bild

Hanna & Sponken

9 september 2011 10:23

Jag kan trol EJ 13/9, försöker anmäla mig till en tävlingslydnadskurs på tisdagar 4ggr, men webanmälansformuläret är trasigt å får ej kontakt med klubben. Planen är iallafall att jag ska åka dit på vinst å förlust på tisdag som är första tillfället..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bondinos Kennel - 13 juli 2015 21:27

10-12 juli gick SRRS-Specialen av stapeln på Almare Stäket. Lydnaden på fredag, och utställning på lördag-söndag.  På lördagen var det hanarnas dag. Sixton gick i veteranklassen, fick Excellent och blev placerad som tvåa i konkurrensen. Stort Gratt...

Av Bondinos Kennel - 15 februari 2015 23:51

Idag har vi njutit av solen både inne och ute. Framför allt är det vår fina äldre herre Hugo som har njutit. Han tycker att bland det bästa som finns är att hitta en strimma sol i soffan, men är inte heller sen på att göra utflykter till nya platser....

Av Bondinos Kennel - 14 februari 2015 14:48


Imorse var det early rise. Vi åkte till Sollentuna rackethall för Aylas första valputställning. Vi var där i god tid, så hon hann känna in sig på området och varva ner lite. Så småningom blev det vår tur. I hennes klass (tikvalpar 4-6 månader) var de...

Av Bondinos Kennel - 13 februari 2015 06:15


Imorgon ska jag (Magdalena) och Ayla delta på vår första valputställning, i valpklass 4-6 månader (hon är ju 5,5 månader nu, född 2014-08-22). I Sollentuna Rackethall går det av stapeln. Senaste veckorna har vi tränat en del utställningsträning: hemm...

Presentation


Kennel Bondinos blogg

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards