Bondinos Kennel

Direktlänk till inlägg 3 januari 2012

Bakgrundsbilder sökes!

Av Bondinos Kennel - 3 januari 2012 16:35

Jag har nu listat ut en del om hur man plockar ur hundarna från bilderna. Men hittar inga bra, neutrala men ändå snygga bakgrundsbilder. Harr ni några tips? Färg spelar inte så stor roll. Det går att ändra på. Men vill ha fina mönster. Gjorde denna bild under ljudlig tandagnisslan och några argsinta vrål. Tänk att man kan nästan hata ett program som photoshop? :) Nåja, jag har förlåtit och gått vidare. Nu hoppas jag bara att jag kommer ihåg vad jag gjorde tills nästa gång. Orkar inte sitta 4 timmar varje gång. Faktiskt


 



Tveka inte. Maila mig bakgrundsbilder eller länka här!


/Pernilla


PS det är samma bild som nedan. Man kan trolla mkt med bilderna nuförtiden.


Det finns botar som scannar av sidor och skickar spam till de mailadresser de hittar där så jag skriver den i typ kod här. mittförnamn.mittefternamn at comhem.se

 
 
Ingen bild

Winston

3 januari 2012 17:09

Vad duktig du e Pernilla!!!!! Kram Häftigt kort:)

 
Ingen bild

Pernilla

3 januari 2012 17:26

Tack Brittmarie :) Vad roligt att du gillar den :) Kram!

 
Ingen bild

Angelica

3 januari 2012 21:54

Verkligen bra jobbat Pernilla, snygga Winston :)

 
Ingen bild

Magda

6 januari 2012 12:09

Superfint Pernilla!!! :) Tänk om jag oxå kunde trolla sådär med fotona. Ser ju många som gjort vansinnigt snygga julkort på sina hundar, med inklippta guld & glitter-attiraljer korsan och tvärsan, och sen lagt ut dem på facebook. Jag är sååå avis, kan inte göra det trots att jag försökt...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bondinos Kennel - 13 juli 2015 21:27

10-12 juli gick SRRS-Specialen av stapeln på Almare Stäket. Lydnaden på fredag, och utställning på lördag-söndag.  På lördagen var det hanarnas dag. Sixton gick i veteranklassen, fick Excellent och blev placerad som tvåa i konkurrensen. Stort Gratt...

Av Bondinos Kennel - 15 februari 2015 23:51

Idag har vi njutit av solen både inne och ute. Framför allt är det vår fina äldre herre Hugo som har njutit. Han tycker att bland det bästa som finns är att hitta en strimma sol i soffan, men är inte heller sen på att göra utflykter till nya platser....

Av Bondinos Kennel - 14 februari 2015 14:48


Imorse var det early rise. Vi åkte till Sollentuna rackethall för Aylas första valputställning. Vi var där i god tid, så hon hann känna in sig på området och varva ner lite. Så småningom blev det vår tur. I hennes klass (tikvalpar 4-6 månader) var de...

Av Bondinos Kennel - 13 februari 2015 06:15


Imorgon ska jag (Magdalena) och Ayla delta på vår första valputställning, i valpklass 4-6 månader (hon är ju 5,5 månader nu, född 2014-08-22). I Sollentuna Rackethall går det av stapeln. Senaste veckorna har vi tränat en del utställningsträning: hemm...

Presentation


Kennel Bondinos blogg

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards