Bondinos Kennel

Direktlänk till inlägg 1 juni 2012

Ville bara säga att..

Av Bondinos Kennel - 1 juni 2012 17:12

... Izza är frisk!! Ingen cancer mao utan det på tassen var nån ovanlig form av fibrom och vad det på bröstkorgen var kommer jag inte ens ihåg, för det var ändå helt ofarligt! Helt underbart!


/Pernilla


PS

Är det nån som ska vara med på racet på måndag?

 
 
Ingen bild

Angelica

1 juni 2012 17:20

Underbar nyhet :)) ...nu kan vi andas ut!

 
Ingen bild

Anna och Zana

1 juni 2012 20:20

Sååå skönt att Izza är friskförklarad! :)
Vi kommer att delta i racet, jag fick en restplats idag på mejlen och har tackat ja.
Vi hoppas Zana vill springa åt rätt håll... ;)
// Anna

 
Ingen bild

Felicia med flock

1 juni 2012 20:47

Härligt att höra!

 
Ingen bild

Annika

2 juni 2012 10:40

Jätteskönt - grattis till dig men också till Izzas valpar med familjer.

Gamla friska föräldrar är det bästa vi kan önska oss och Izza är ju inte ens gammal än.

Strimma hälsar särskilt och hon, och syskonen som fyllde 7 igår, anser sig vara i sin allra bästa ålder och tänkte förbli där länge än. Vi hoppas på ytterligare många goda år med V-kullen och Izza.

 
Ingen bild

Tomas Maria

2 juni 2012 14:53

Härligt att Izza mår bra!! Å grattis till alla födelsedagshundar! Och även Q kommer att vara med på racet på mån:) kommer bli intressant!:)nu får vi se om han har ärvt mammas talang!

 
Ingen bild

Pernilla

3 juni 2012 10:06

Ni som ska till racet, vem som helst kan hålla i halsbandet i starten men matte/husse "måste" vara den som står i mål och lockar :) När jag skulle köra första vändan med Izza så höll jag i halsbandet och morsan stod vid mål. Izza fattade inte vitsen öht med att hon skulle springa från mig och till min mamma ;) Sen så fick jag hjälp med starten och stod och lockade i mål. Skuttade och hade mig, då jäklar vart det fart. Sen sista gången så behövde jag inte göra nånting för att hon skulle springa, då hade hon fattat kan jag säga. Då fick jag istället vara snabb och ta henne innan hon slaktat "kaninen" totalt.

 
Ingen bild

Anna och Zana

3 juni 2012 23:08

Vad roligt att vi blir fler Bondinosar :-) Jag ska följa rådet och har troligtvis delar av familjen med som stöd. Zana älskar ju att springa, hoppas det gäller även imorgon. Delad förstaplats eller vad säger ni Tomas och Maria?! ;-)

 
Ingen bild

Pernilla

4 juni 2012 00:19

Jättekul att både Z och Q fick plats i racet! 6,6 sek är den tid ni ska slå. Eller för att vara petig 6,56 enligt målfotot :)

 
Ingen bild

maria och Tomas

4 juni 2012 12:46

Det ska bli mycket spännande ikväll..vi har ju en titel att försvara:)Delad förstaplats låter bra:) Bondinos har ju ialla fall bra chanser!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bondinos Kennel - 13 juli 2015 21:27

10-12 juli gick SRRS-Specialen av stapeln på Almare Stäket. Lydnaden på fredag, och utställning på lördag-söndag.  På lördagen var det hanarnas dag. Sixton gick i veteranklassen, fick Excellent och blev placerad som tvåa i konkurrensen. Stort Gratt...

Av Bondinos Kennel - 15 februari 2015 23:51

Idag har vi njutit av solen både inne och ute. Framför allt är det vår fina äldre herre Hugo som har njutit. Han tycker att bland det bästa som finns är att hitta en strimma sol i soffan, men är inte heller sen på att göra utflykter till nya platser....

Av Bondinos Kennel - 14 februari 2015 14:48


Imorse var det early rise. Vi åkte till Sollentuna rackethall för Aylas första valputställning. Vi var där i god tid, så hon hann känna in sig på området och varva ner lite. Så småningom blev det vår tur. I hennes klass (tikvalpar 4-6 månader) var de...

Av Bondinos Kennel - 13 februari 2015 06:15


Imorgon ska jag (Magdalena) och Ayla delta på vår första valputställning, i valpklass 4-6 månader (hon är ju 5,5 månader nu, född 2014-08-22). I Sollentuna Rackethall går det av stapeln. Senaste veckorna har vi tränat en del utställningsträning: hemm...

Presentation


Kennel Bondinos blogg

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards