Bondinos Kennel

Direktlänk till inlägg 30 juni 2013

Sommar

Av Bondinos Kennel - 30 juni 2013 18:25

Hej på er!

Här kommer en sommarhälsning från oss. Vi hoppas ni alla har det bra och njuter av lite ledighet.

Jag ska också skicka en hälsning till er alla från Lena. Jag och Zana hade en toppenkväll med henne då jag kände att vi behövde lite extra träning kring en del saker. Det är så skönt att ha någon som Lena att vända sig när man behver lite stöd som hundägare!

I vilket fall så lovade jag att hälsa till er alla.


Jag undrar hur er sommar ser ut och om det finns något intresse av att dra ihop oss för en "Bondinosvecka"? Jag vet att du har fullt upp Annika men vi kanske kan hjälpas åt och bidra med något, så att vi kan ses?

Jag har ju gått en kurs i Rally - nivå avancerad och lite mästare. Vi är nu med i Apollogruppen och tycker det är toppen! Kanske kan jag bidra med ett tillfälle kring rallylydnad om ni är intresserade? Jag missade ju tillfället då du gick igenom massage med oss Angelika, så om du kan tänka dig att vara med vid ett tillfälle skulle jag vara superglad.


För min del skulle vecka 31 vara toppen i andra hand vecka 32, men jag har en konfirmation till helgen och ska väl hinna förbereda lite inför det...! Jag jobbar i och för sig men em och kvällar funkar bra.

Vad säger ni? Finns intresse för några tillfällen?


Ha det gott och njut av sommaren!

 

 
 
Ingen bild

Felicia

1 juli 2013 00:01

Vi behöver ju alltid träna! :) Har inte alla datum i huvudet i skrivandets stund men jag är gärna med några em/kvällar. Kommer kanske inte kunna alla dagar i veckan. Bra initiativ Anna!

 
Ingen bild

Pernilla

1 juli 2013 08:06

Jättekul initiativ Anna! Jag är fakiskt uppe i sthlm lite grann i vecka 31. Ska hjälpa dottern att flytta ner hit den 1a augusti. Så jag kikar gärna förbi ifall ni tränar nåt då. Hundarna kommer tyvärr inte att följa med, de har det bättre hos brorsan ute på landet än vad de har i fall de måste att sitta i en bil i en massa timmar (Luna är ju lite åksjuk dessutom) och vara i vägen vid flytten ;)

 
Ingen bild

Anna och Zana

2 juli 2013 00:17

Kul om det passar dig också Pernilla! Även om vi naturligtvis hade velat träffa hundarna. ;-)
Kolla din kalender Felicia - toppen!
Vi får se vad övriga säger, så bestämmer vi dagar. Vi som kan ses kan ju alltid göra något.
Jag återkommer!

 
Ingen bild

Angelica

2 juli 2013 08:20

Det är Johans sista semestervecka och som det ser ut kommer vi vara på landet. Men planera ni och kan jag kikar jag förbi :)

 
Ingen bild

Annika

3 juli 2013 13:42

Vecka 32 fungerar bäst för mig, vi är nog i Värmland under v 31 åtminstone under början av veckan. Fredag kväll är vi dock i Stockholm.
Tränar gärna tillsammans på kvälarna och utbudet kan ju, efter intresse, inkludera spår, agility, rally (med Anna som instruktör), och lydnad samt väldigt gärna en uppdatering på massagen om du har tid Angelica. Den kvällen kan vi ju kombinera med lite buffe hemma i Vidja om det passar. Jag är disponibel alla vardagkvällarna så Anna boka in mig som du önskar. Helgerna lite knepigare - har agilitytävlingar sö den 4 och lö+sö den 10-11.

Jättekul att ses igen och stort tack för initiqtivet Anna - blev lite sen med svaret har varit utomlands datorlös (glömde mitt mobila internet). Alla önskas en härlig sommar!

 
Ingen bild

Winston

4 juli 2013 01:23

Vi e bortresta vecka 32. Men tror jag hemma v 31.

 
Ingen bild

Annika

6 juli 2013 11:22

Föreslår att vi kör några kvällar i v 31 och några i v 32 så kan alla vara med. Anna du kan väl ringa mig för avstämning . Annika

 
Ingen bild

Felicia

7 juli 2013 22:12

Kommer att vara bortrest runt den 29/7 så förslaget med att ta några kvällar i v.31 och några kvällar i v.32 skulle passa mig väldigt bra.

 
Ingen bild

Tomas & Quintus

9 juli 2013 22:22

Vi har haft tidigt sommarlov i år så vi kan både 31 och 32.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bondinos Kennel - 13 juli 2015 21:27

10-12 juli gick SRRS-Specialen av stapeln på Almare Stäket. Lydnaden på fredag, och utställning på lördag-söndag.  På lördagen var det hanarnas dag. Sixton gick i veteranklassen, fick Excellent och blev placerad som tvåa i konkurrensen. Stort Gratt...

Av Bondinos Kennel - 15 februari 2015 23:51

Idag har vi njutit av solen både inne och ute. Framför allt är det vår fina äldre herre Hugo som har njutit. Han tycker att bland det bästa som finns är att hitta en strimma sol i soffan, men är inte heller sen på att göra utflykter till nya platser....

Av Bondinos Kennel - 14 februari 2015 14:48


Imorse var det early rise. Vi åkte till Sollentuna rackethall för Aylas första valputställning. Vi var där i god tid, så hon hann känna in sig på området och varva ner lite. Så småningom blev det vår tur. I hennes klass (tikvalpar 4-6 månader) var de...

Av Bondinos Kennel - 13 februari 2015 06:15


Imorgon ska jag (Magdalena) och Ayla delta på vår första valputställning, i valpklass 4-6 månader (hon är ju 5,5 månader nu, född 2014-08-22). I Sollentuna Rackethall går det av stapeln. Senaste veckorna har vi tränat en del utställningsträning: hemm...

Presentation


Kennel Bondinos blogg

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards