Bondinos Kennel

Direktlänk till inlägg 1 april 2011

GRATTIS ALLA PÅSKKULLSVALPAR MED FAMILJER

Av Bondinos Kennel - 1 april 2011 12:15

Idag fyller påskkullsgänget ett år. Alla valpar är glada, pigga och älskade av sina familjer. Det känns som varenda en verkligen landat rätt och jag är så glad över alla er valpköpare och stolt över det fina jobb ni gjort med att fostra era valpar!


Vi ses imorgon på SSBK. Alla är välkomna med hela familjen, extrahundar och andra i påskkullens vänkrets.Ta med med almanackorna så ska vi boka de första tiderna i viltspårutbildningen.

                                       Vilken skillnad på bara 365 dagar! Annika

 
 
Anna och Zana

Anna och Zana

1 april 2011 16:50

Grattis alla syskon! Vi är så glada över att ha fått Titania/Zana till just vår familj och jag tror att vi alla känner just så, vilket betyder att ni gjort ett bra jobb med val av familjer Annika och Pernilla!
Vi ses imorgon! Om ni vill så kan ni se lite fina bilder på Zana o Leos blogg :)

http://www.leo-zana.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Carin

1 april 2011 17:03

Grattis!
Tänk att det har gått ett helt år?! Hur kunde vi vara lyckliga innan? Hahaha.
Vi ses i morgon.

 
Ingen bild

Pernilla

1 april 2011 21:48

Jag tycker oxå att det verkar som att alla känner att just de har fått den bästa valpen och jag är oerhört glad för det! De är ju trots allt mina barnbarn :)

 
Ingen bild

Angelica

2 april 2011 07:26

Kan bara hålla med, skulle inte byta bort min guldklimp :)

Tyvärr har jag blivit jätteförkyld...igen! ...så jag och Echo kommer inte idag, så tråkigt!
Ni får ha det så roligt allihop i ta massor med kort!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bondinos Kennel - 13 juli 2015 21:27

10-12 juli gick SRRS-Specialen av stapeln på Almare Stäket. Lydnaden på fredag, och utställning på lördag-söndag.  På lördagen var det hanarnas dag. Sixton gick i veteranklassen, fick Excellent och blev placerad som tvåa i konkurrensen. Stort Gratt...

Av Bondinos Kennel - 15 februari 2015 23:51

Idag har vi njutit av solen både inne och ute. Framför allt är det vår fina äldre herre Hugo som har njutit. Han tycker att bland det bästa som finns är att hitta en strimma sol i soffan, men är inte heller sen på att göra utflykter till nya platser....

Av Bondinos Kennel - 14 februari 2015 14:48


Imorse var det early rise. Vi åkte till Sollentuna rackethall för Aylas första valputställning. Vi var där i god tid, så hon hann känna in sig på området och varva ner lite. Så småningom blev det vår tur. I hennes klass (tikvalpar 4-6 månader) var de...

Av Bondinos Kennel - 13 februari 2015 06:15


Imorgon ska jag (Magdalena) och Ayla delta på vår första valputställning, i valpklass 4-6 månader (hon är ju 5,5 månader nu, född 2014-08-22). I Sollentuna Rackethall går det av stapeln. Senaste veckorna har vi tränat en del utställningsträning: hemm...

Ovido - Quiz & Flashcards