Bondinos Kennel

Direktlänk till inlägg 3 november 2011

Nu startar ridhusträningen

Av Bondinos Kennel - 3 november 2011 07:04

På lördag startar ridhusträning i Farsta Ridhus (som vanligt). Vi har bokat lördagar 16-17.30 Deltagare: Annika, Tomas, Angelica, Pernilla, Gunilla, Hanna och under nov Felicia. Ninni tror jag, kan du konfirmera i bloggen.


På lördag är jag i Berlin och Tomas och Hanna är också borta. Angelica kan du ta lite övergripande ansvar. Det ska bli roligt att komma igång igen lite regelbundet och att träffa er alla!


Annika

 
 
Ingen bild

Nini

3 november 2011 14:10

Jag är gärna med på ridhusträning! På lördag har vi dock "kalas" för vår 19-åring så då måste jag tyvärr avstå men annars kan ni räkna med mig.

 
Ingen bild

Winston

3 november 2011 18:44

Fick vi vara med ibland när jag kan? Eller är det bara för de uppsatta deltagarna? Bara så jag vet. Jag förstår om det inte passar att vi ränner där lite då och då:)

 
Ingen bild

Angelica

3 november 2011 19:11

Japp, jag tar med mina skyltar så tränar vi rally på lördag :)

 
Ingen bild

Anna och Zana

3 november 2011 20:59

Om det är ok, får ni gärna skriva här, skicka ett sms eller ringa om ni inte kan komma. Då kan jag eller Britt-Marie ta er plats och betala en slant. Jag jobbar tyvärr en del helger därför har jag inte bokat upp mig.
Denna helg är en sådan helg. Vi får vila oss i form till nästa viltspår på tisdag ;) Det blev ett första pris idag, jippie!
Anna

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bondinos Kennel - 13 juli 2015 21:27

10-12 juli gick SRRS-Specialen av stapeln på Almare Stäket. Lydnaden på fredag, och utställning på lördag-söndag.  På lördagen var det hanarnas dag. Sixton gick i veteranklassen, fick Excellent och blev placerad som tvåa i konkurrensen. Stort Gratt...

Av Bondinos Kennel - 15 februari 2015 23:51

Idag har vi njutit av solen både inne och ute. Framför allt är det vår fina äldre herre Hugo som har njutit. Han tycker att bland det bästa som finns är att hitta en strimma sol i soffan, men är inte heller sen på att göra utflykter till nya platser....

Av Bondinos Kennel - 14 februari 2015 14:48


Imorse var det early rise. Vi åkte till Sollentuna rackethall för Aylas första valputställning. Vi var där i god tid, så hon hann känna in sig på området och varva ner lite. Så småningom blev det vår tur. I hennes klass (tikvalpar 4-6 månader) var de...

Av Bondinos Kennel - 13 februari 2015 06:15


Imorgon ska jag (Magdalena) och Ayla delta på vår första valputställning, i valpklass 4-6 månader (hon är ju 5,5 månader nu, född 2014-08-22). I Sollentuna Rackethall går det av stapeln. Senaste veckorna har vi tränat en del utställningsträning: hemm...

Ovido - Quiz & Flashcards